By using our website, you agree to the use of our cookies.

Narrowcasting & Digital signage

Narrowcasting & Digital signage

Digital signage en narrowcasting spelen een steeds grotere rol in het communicatieproces en kunnen een grote of selectieve doelgroep bereiken.

Wat is het verschil tussen Digital Signage en Narrowcasting?

Beide termen zijn regelmatig samen terug te vinden en hebben raakvlakken, maar ze betekenen niet helemaal hetzelfde. Digital Signage wordt over het algemeen vaak gebruikt als het gaat om een digitaal advertentie scherm en Narrowcasting gaat meestal om het uitzenden van een specifiek programma en aan een gerichte doelgroep.

Het inzetten van Digital Signage of Narrowcasting biedt u de mogelijkheid om uw communicatie boodschap, advertentie, informatie tekst of andere content op een of meerdere beeldschermen weer te geven. Pro Systems maakt gebruik van de nieuwste LCD/LED schermen die betrouwbaar en geschikt zijn in een 24-7 omgeving. Hierbij kunnen we ook “daglichtschermen” aanbieden die perfect beeld geven in het volle zonlicht. Afhankelijk van de manier waarop u uw doelgroep wilt bereiken kunt u kiezen uit een van onze oplossingen. Wij kunnen u uiteraard helpen bij het maken van een keuze voor uw specifieke situatie.

De Digital Signage of Narrowcasting oplossingen van Pro Systems zijn in te zetten voor alle denkbare toepassingen zoals bijvoorbeeld aanbiedingen op de winkelvloer, menu of entertainmentoplossingen binnen restaurants of bijvoorbeeld bij interne communicatie aan uw medewerkers. Deze oplossing heeft een eenvoudige en overzichtelijke bediening die zeer gebruikersvriendelijk is.

Ze zijn daarnaast ook zeer geschikt voor complexe toepassingen en te koppelen aan communicatie (CMS)systemen. U kunt dan denken aan het bereiken van grotere groepen klanten of werknemers zoals bij vertrektijden of als advertentieplatform op vliegvelden en trein stations. Alle soorten content zijn af te spelen!

Wij van Pro Systems zijn onder andere partner van:

InfoBooster
TiC Narrow Casting