Service & Onderhoud

Vakkundig partner op het gebied van onderhoud- en reparatiediensten

U heeft weinig aan uitgebreide audiovisuele apparatuur als deze niet goed functioneert. U bepaalt zelf in welke mate u van onze ervaring op het gebied van onderhoud en reparatie gebruik wilt maken.

Reparaties

De vakkundige technici van Pro Systems repareren uw audiovisuele apparatuur. Pro Systems werkt nauw samen met de serviceafdelingen van fabrikanten.

Wilt u een apparaat ter reparatie aanbieden? Volg dan alstublieft de onderstaande stappen:
1. Download het RMA-formulier op onze site.
2. Vul de gegevens in en fax het ondertekende formulier naar +31 (0)299 666 901.
3. U ontvangt van ons een RMA-nummer. Vermeld dit nummer duidelijk op de verpakking van de apparatuur, als u deze opstuurt.
4. De gerepareerde apparatuur wordt retour gestuurd via UPS. De kosten hiervan zijn afhankelijk van het volumegewicht, het retouradres en de te verzekeren waarde.

Service Level Agreement (SLA)

Pro Systems heeft een Service Level Agreement (SLA) ontwikkeld waarmee uw investering wordt beschermd. In dit SLA worden duidelijke afspraken gemaakt over de invulling van de dienstverlening, de kosten en de voorwaarden.

Met het preventieve onderhoud wordt uw installatie op vooraf afgesproken periodieke momenten geïnspecteerd, gereinigd en geoptimaliseerd waarbij gebreken worden hersteld en gerapporteerd.

Voor het correctief onderhoud (incident) zijn een aantal belangrijke module ontwikkeld. Hierbij worden niet alleen de gebreken in uw installatie hersteld. Er wordt ook binnen de vooraf overeengekomen reactietijd, een werkbare situatie gecreëerd voor de gehele herstelperiode zodat de installatie operationeel kan blijven.

Wilt u meer informatie lezen over SLA?

Download de SLA-brochure