Sanoma Media

een video wall om te informeren én inspireren
Sanoma Media
Homepagina CasesSanoma Media
Ga terug

Sanoma Media

mixt video, feeds, magazine covers en sfeerbeelden ter inspiratie

De Sanoma Group is een media- en educatiebedrijf

dat informatie en entertainment verzorgt voor miljoenen mensen in een groot aantal Europese landen. In het atrium van Sanoma in Hoofddorp heeft Pro Systems een gigantische video wall geplaatst. Dé manier voor Sanoma om bezoekers en medewerkers op een opvallende manier te informeren en inspireren.

De enorme video wall is opgebouwd uit 64 schermen die samenwerken als één beeldscherm. In dit 128 megapixel canvas zijn diverse elementen aangebracht in een maatwerk content management systeem. Dit geeft Sanoma de mogelijkheid om zelf een mix van video, feeds van twitter en nu.nl, magazine covers en sfeerbeelden te tonen.

Meer lezen
Minder lezen
Client Sanoma Media
Specificaties
  • Maatwerk content management systeem (cms)
  • 128 megapixel canvas
  • Creatieve video walls

Cookie-voorkeuren

Wij gebruiken onze eigen cookies en cookies van derden voor statistische en analytische doeleinden om u de beste ervaring op onze website te bieden.

Meer informatie vindt u in ons cookiebeleid

Wij geven om uw privacy

U kunt uw cookie-voorkeuren instellen door de verschillende hieronder beschreven cookies te accepteren of te weigeren

Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies helpen een website bruikbaarder te maken door basisfuncties zoals paginanavigatie en toegang tot beveiligde delen van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet goed functioneren.

Vereist
Voorkeuren

Met voorkeurscookies kan een website informatie onthouden die de manier verandert waarop de website zich gedraagt of eruit ziet, zoals uw voorkeurstaal of de regio waarin u zich bevindt.

Statistieken

Statistische cookies helpen website-eigenaren te begrijpen hoe bezoekers omgaan met websites door anoniem informatie te verzamelen en te rapporteren.

Marketing

Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers op verschillende websites te volgen. Het is de bedoeling advertenties weer te geven die relevant en aantrekkelijk zijn voor de individuele gebruiker en daardoor waardevoller voor uitgevers en externe adverteerders.