Tel: +31 (0)299 666 900 // E-mail: info@prosystems.nl // Neem contact met ons op

  • servicecontract

ProSystems heeft een Service Level Agreement (SLA) ontwikkeld waarmee uw investering wordt beschermd. In dit SLA worden duidelijke afspraken gemaakt over de invulling van de dienstverlening, de kosten en de voorwaarden.

Met het preventieve onderhoud wordt uw installatie op vooraf afgesproken periodieke momenten geïnspecteerd, gereinigd en geoptimaliseerd waarbij gebreken worden hersteld en gerapporteerd.

Voor het correctief onderhoud (incident) zijn een aantal belangrijke module ontwikkeld. Hierbij worden niet alleen de gebreken in uw installatie hersteld. Er wordt ook binnen de vooraf overeengekomen reactietijd, een werkbare situatie gecreëerd voor de gehele herstelperiode zodat de installatie operationeel kan blijven.

Wilt u meer informatie lezen over SLA?

Download SLA brochure

 

Heeft u een vraag of wilt u een afspraak maken voor een demonstratie in onze showroom te Purmerend? 
Wij nemen dan uitgebreid de tijd gezamenlijk de behoefte te bepalen en de juiste oplossing te bedenken.